Da 2nd rikie - SHAWAL MOHAMAD

Friday, October 31, 2008

Da 2nd rikie

Penatnyer...tuk pengetahuan sume,aku bru je blk dr Negeri Terengganu tempat klahiran tercinta aku pg td.n yg turut jOin ialah napi, man, am, shah, nik, q, zila, jai, rahmah n kiera...

Jgn igt ktorang g bcuti lak taw.ktorang de keje yg nk disetelkan.kami btolak pd hari rabu mlm lbey kurang pkul 10.00mlm..smpai di kT pkul 5.00pg n terus terjah ke rumah aku..seb bek sume da bgn..klo tak...haa..pk sndrik la..

Pagi tu after sarapan ktorang pon terus gerak ke seberang takir tuk melaksanakan tugas yg diberi..cheewaaah..cam ape tah.tempat 1st ktorang g adalah sek keb seberang takir n sek keb kompleks seberang takir.pastu diikuti ngn Klinik Desa Seberang Takir,Klinik Desa Teluk Ketapang,BTN Negeri, Pejabat Kbajikan Masyarakat Negeri, Astaka Shopping Kompleks,Mydin Mall, n Giant Hypermarket.

Temu janji kami dgn En. Nazari(pengerusi JKKK),En. Roslan(s/u YB Ahmad Razif),En. Khalid(peg khas YB Ahmad Razif) pada jam 3.00ptg..tp time tu ktorang sume nga stuck kt Mydin Mall disebabkan ujan nga turun dgn lebatnyer.jd kami mngambil masa sedikit tuk menunggu ujan reda.Malangnyer ujan tak menunjukkn sedikit pon tanda tuk berenti n kami sume mengambil langkah tuk meredah je smpai ke bas.abes kasut basah..huhu

Akhirnyer ktorg selamat smpai di Pejabat Khidmat Masyarakat Seberang Takir jam 4.00ptg n telah berbincang dgn jayanyer.skali lg pakcik driver kami terpaksa 'memanjat' jambatan duyOng krn dak2 ni sume nk beli kopok lOsong..so,layan je la..n mcm bese la,aku akan sentiasa jd pemandu arah di cni..haaa..jln terus je bang!!!..hek3

Mlm tu kitorang terus btolak pulang ke UKM..mcm rushing la plk..pdahal leh je tdo kt umah aku tu dlu..pape pon aku nk mintak maap bnyak2 klo layanan family aku kali ni tak 'semeriah' yg b4 nih..maklumlah masa kesulitan nih.mama aku nga tak brape sehat tambah lak ngn handbag die yg bru je hilang..lg la pening die tu..

Jgn serik lg tuk dtg ke umah ek..sowie sbb tak sempat bwk jln2 kt pantai..n buat man,nnti aku bg charger ko yg tetinggal tu.heh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...