In memory... - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, November 5, 2008

In memory...



Ngah syok membelek koleksi gmbor dlm laptop aku ni tetibe teringat lak ngn opkim yg baru je aku pg bru2 nie.nme pgram tu Program Rakan Muda Wawasan Desa pd 17-19hb 10 2008 di daerah kampar,Perak.sume kenangan kt sane kembali segar dlm kpala..windu la ngn masakan umie yg penuh dgn kasih syg keibuan.


Program kt sne kira best gk la.sesampai je ktorg terus dibagikan kpd kuarga angkat n mlm tu kitorg sepatutnyer de Forum Perdana.tp cancel lak last minit.so,pgram diteruskan ngn latihan tuk malam kebudayaan.Sok nyer ktorg di bwk msuk Gua Tempurung n pd ptg lak de gotong-royong.haaa mlm tu happening sket la sbb mlm kebudayaan.masing2 nk tunjuk bakat.aku pon turut sama la..hek3 paling best rahmah kena blakon jd ibu mngandung..hahaha


Sok pagi kami semua de sukaneka n terus mjlis penutup.n tak lupa gk kt kg tu de sungai..best woOo berendam..hek3 sebelum blk pon sempat ag men sungai.


Pape pon,aktiviti ni memang best la.n yg paling best dpt masuk gua.rugi sape yg tak jOin..heh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...