OPKIM Seberang Takir.. - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, December 10, 2008

OPKIM Seberang Takir..

setibanyer di Kg Seberang takir

Baru2 nie aku bpeluang tuk menambah lagi koleksi family angkat aku.klo b4 ni ak da ada fmily angkat kt johor, nogori 9 n Perak, kali ni kt ganu negeri tercinta lak.lokasi tempat kjadian ialah Kg Seberang Takir, Kuala Terengganu n kawasannyer ala2 pkampungan nelayan gtu.yg paling bestnyer kg tu di tepi pantai.

forum perdana

Program kt sana start pd 02 hingga 06 Disember 2008 n boleh dikatakan kami bernasib baik jgk la sbb time kt sana cuaca ok je n tak banjir.so, pgram ktorg leh bjalan dgn jayanyer..syukur Alhamdulillah..=)

sukaneka

Aku taknak becite pnjang sbb korg pon mls nk bce gk kan???so,tgk je la gmbor ek..haa..sbelum tlupa,seberang takir nih terkenal ngn air buah gelas besar taw..rugi la klo sesape yg g sana tp tak merasa air buah pior buatan seberang takir..

jln2 di pantai..=)

Klo nk kopok lekor pon ade,singgah la losong ek.tbe2 jd promoter lak..hek3 k lah,aku nk sambung tdo.bru je smpai UKM ni..ponat tak hilang lg..=>

senamrobik
gotong-royong membersih sungai

merendek di monsoon cup

melalak di mlm kebuyaan

nie la family angkat aku..=)

2 comments:

  1. kawe opkim kek indon jah!!!haiss,cmne laa citenye kat sane yer?

    ReplyDelete
  2. best bangat sih..tiap2 petang gue g pantai..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...