Missing u all.. - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, April 1, 2009

Missing u all..

Tatkala musim demam exam ni la tahap keserabutan makin meningkat dgn mendadak. n tatkala tu jgk la perasaan nk blk umah makin membuak2.waaaaa...aku windu umah....


ehh..ecah de gk???

memperkenalkan,ni la mama n papa aku..che hasnah a.bakar n mohamad b.che jusoh..mama,pening pale la..meh gk tlg pcit..huk3





ni adek bongsu aku, Mariam Idayu. sume paggil die ayu. tp aku ske paggil die Mek Yam.hahaha mcm best je.baru2 ni befday die n lom sempat ag blk bg adiah.mek yam, nnti chik blk bli adiah ek..


selalu begaya ngn moto ex buroknye tu..hek3

ni lak adek aku, mazlan.time kecik2 dlu die selalu tnye knpe nama die tak de mohamad kt depan.hahaha..mama lupe nk taruk la tu..tak pon, anak angkat..muahaha


time die baru botak kpale

cuba teka yg ni sape???haaa..bkn nama sebenar, Nurazman Fitri @ lebih familiar dgn paggilan pok leh.selalu dibuli oleh aku..muahaha sabor pok leh ek.kekgi chik bli mainan baru.jgn bagi kt mek yam!!..


sumber kedamaianku

dan....tempat yg paling best...pantai batu burok!!..hek3 ni la tempat aku melepak..tenangnye..huhuhu windu ngn angin pantai..i need beach rite now!!huk3


masjid terapung

satu lg tempat ksukaan aku ialah kt cni..heh melepak di lagoon..hahaha org beribadat kt masjid,kte menyakat anak dara nek moto..muahaha

windunyer nk blk umah..cepat la abes exam..nk blk lak nih..huk3

2 comments:

  1. cilanat lu cawal,ade ke kate adek ko tu anak angkat.kocik ati dio kang...

    ReplyDelete
  2. xpe haf..die mne men blogging nih..die xkn taw pnye..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...