Epilog Raya - SHAWAL MOHAMAD

Tuesday, August 30, 2011

Epilog Raya

Salam...
Alhamdulillah pejam celik pejam celik maka bertemulah kita dgn bulan keberkatan Syawal pula. dan dgn itu berlalu lah Ramadhan yg penuh kemuliaan. Moga kita masih diberi kesempatan utk bersua Ramadhan akan dtg kelak.
Di kesempatan ini saya menyusun sepuluh jari tangan sepuluh jari kaki dari hujung kaki hingga ke hujung rambut memohon seribu kemaafan atas segala salah dan silap yg pernah berlaku antara kita sebelum nih.
Berlalu sudah 1 Syawal. Apa yg dapat dilihat, kemeriahan sambutan Aidilfitri di kalangan kanak2 tahun ni agk kurang meriah. bukan ape. biasanya ramai je nampak kanak2 bergaya pusing kampung ke sane sini. tp rini aku nmpak ramai org dewasa je yg berkunjung ke rumah sedara mara mereka.
So, aku rasa mungkin budak2 skg makin segan untuk main terjah je ke rumah sape2 tak macam ktorang dlu2. Dik, time raye ni la nk kenal rupa dalaman rumah org tu.mne taw die ade ps3 ke.game best2 ke.leh la tumpang skaki pasni.
Hari ni aku bz layan sedara mara dtg umah je.belum pegi kemane2 rumah member.tp umah nenek dan umah sbelah da pegi la. Ni tahun 1st aku beraye as org dewasa!haha da kena pow dwet raye.siot jek.
Ok lah.nntikan epilog raye aku yg seterusnya nnti ye.
sekian....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...