Demam Candy Crush Saga - SHAWAL MOHAMAD

Thursday, March 21, 2013

Demam Candy Crush Saga

Assalamualaikum..

Rasanya sume yg gila game kt fb or smartphone tau kot ni game apa. Klo tak tau tu leh la tanya pakcik gugel ye. hehe

Klo korg nk tau, game ni la yg jd kegilaan aku laki bini skg. Dari kuar umah nk g keje, tgh keje, blk keje smpai ke katil nk tdo pon duk men candy crush nih. Haish! Aku pon tak tau la apa yg menyebabkan jd addicted smpai cmtu skali. Dahsyat tak? haha 

Nasib la badan kan. Klo time drive g ofis tu, dah terbiasa tgk wifey asek men game je. Dia ckp, "..kt umah kan da layan abg, dlm kete bg la ayg men enset lak..*smbil buat muka comel..".

Sebenarnya aku yg bwk masuk pengaruh game ni ke dlm rumah. Skg ni terjebak skali ngn wifey aku lak. haha Setel je sume masak2, lipat kain baju terus dia lompat masuk bilik. Masuk men game ok! haha 

Ni pon aku tetiba nk tulis pasal candy crush sbb baru je abes nyawa. Men game ni ada 5 nyawa je. Klo korg nk banyak nyawa kena la request kt kwn2 yg men game tu kt fb.

Comel tak kami? haha motip?! *pengsan

ni la candy crush saga..hehe
** skg ni wifey aku lg terer men dah..siap da potong level aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...