Cage Hamster Baru.. - SHAWAL MOHAMAD

Monday, April 1, 2013

Cage Hamster Baru..

Assalamualaikum...

Last week aku da story pasal hamster kitorg kan. So blk je ofis khamis lepas terus serbu petshop kt Paradigm Mall, Kelana Jaya. Hajatnya memang da tak nak beli cage lain tp memandangkan cage free gift tu kecik je & mcm tak bpe nk selesa, so aku ingat nk beli la yg baru.

Kebetulan plk petshop tu tgh buat promotion so sambar je la. Malas da nk usha bnyak kedai. haha *pemalas

Dia offer set cage termasuk umah kecik, bottle, food bowl, exercise wheel, bedding & makanan ngn harga RM49. So pasni klo da beranak pinak bleh la asing or jual skali ngn cage lama kan? haha

tadaaa...ni la umah baru anak2 kami..haha
ni umah bubu ngn cici..
ni plk umah milo ngn ruby..
hi..saya cici..saya kuat tdo..ngeh3x
ni plak member card kedai tu bg..=)
Cuma yg poblem ngn cage ni ialah pintu dia kt atas & kecik. Besenya aku akan cabut terus bumbung atas tu kasi senang sket aku nk hulur tgn kaco hamster ni sume..haha

** masih berusaha menjinakkan dorg sume..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...