Jalan-jalan Tengok Rumah - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, May 2, 2018

Jalan-jalan Tengok Rumah

Hi!
Semalam aku jalan-jalan ke tapak rumah baru kami. Boleh dikatakan progress keseluruhan 40% la kot. Rumah sebahagian dah siap, sebahagian lagi tinggal nak pasang bumbung. Sekarang ni dorang tengah siapkan longkang.

Saje je masuk sini sebab nak tengok ukuran sebenar rumah kitorang. Kitorang beli end lot so nak tahu la jugak tanah tepi tu dapat banyak mana. Masa sign booking tahun lepas, orang sales MKH cakap ada la dalam 5kaki tapi bila kitorang tengok semalam sekaki je tanahnya..musnah harapan nak bercucuk tanam. pfftt

Hi rumah baru 😘
Rumah ni single storey dalam kejiranan Hillpark Saujana Utama aku nak panggil saujana utama jugak walaupun poskod puncak alam. Rumah lama kitorang yang townhouse Seri Alam tu dah jual dah, nanti la aku cerita ye. Dan rumah yang aku duduk sekarang rumah double storey dalam Hillpark, sewa! Sememangnya aku suka menyewa. Kah kah

Memandangkan rumah aku stay sekarang dan rumah baru kitorang ni dekat je, so boleh la aku monitor progress setiap minggu. Nak monitor setiap hari pun boleh tapi tak best la kan? 😛

Ok nanti aku update lagi ye. Tengah nak cari idea deko-deko plak. 

Bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...