ASPIRASI..masih wujudkah??? - SHAWAL MOHAMAD

Friday, January 16, 2009

ASPIRASI..masih wujudkah???

PRK baru sje melabuhkan tirainyer dan skali lg ASPIRASI diberi mandat untuk memerintah pucuk pimpinan UKM. Tahniah dan syabas diucapkan kepada calon-calon yg telah bertanding.tak kira samaada calon GM mahupun ASPIRASI.TAHNIAH!!!

Walaupun ASPIRASI telah menang, ini tak bermakna kedudukannyer dlm keadaan selesa. Aspirasi perlu mencari jln untuk lebih menyerlah dlm mengadakan program dan juga membela nasib mahasiswa UKM demi mendapat tempat di hati semua mahasiswa.

Sebenarnyer saya agk kagum dgn semangat setiakawan yg ditunjukkan oleh GM. Kte taw dorg pembangkang dan kte nampak kewujudan dorg melalui program2 yg tidak putus2 dijalankan oleh mereka. Sikap ini perlu dicontohi oleh ASPIRASI kerana ASPIRASI seolah2 kehilangan tunjang utama dan tiada yg btol2 mencorakkan supaya gah dimata semua. Semangat kejelekitan juga perlu diterap dgn lebih mendalam kepada setiap ahli ASPIRASI supaya semangat perjuangan sentiasa tinggi.

Saya bukan lah nk pertikaikan PMUKM yg ada skg. tp hanya skadar tuk penambahbaikan supaya ASPIRASI tetap di hati semua pihak. nasihat tuk semua, sekiranyer ASPIRASI tak btol,nasihatkan la mereka.jgn terus nk gulingkan dan asek nk mencari kesalahan org len.

Sekian..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...