Hobi Baru - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, May 17, 2009

Hobi Baru

Since kna tinggal ngn geng up n beseorangan kt blik upsm nih (junior 1st ade sbnarnye..) aku tetbe tjumpa satu lg hobi baru..haaa..nk taw ape???aku skg ngh bejinak2 ngn....jeng3..
gitar!!!
hahaha..sape suh tinggal aku sengsorang kt cni..sdey taw kna tinggal..huk3 tp takpe lah.seb bek de gitar kapok nih.dpt gk aku godek2 sket.tak pndai pon takpe..takde sape nk gelak sbb aku men sorng2..hahaha

aku da lama teringin nk men gitar nih.tp nk wt cmne.takde darah seni.asek tak pandai je.dlu member aku pernah ckp,klo nk blaja gitar senang je.bli gitar dlu then gerenti pandai.

aku pon tpk gk la.npe ek kna gtu..rupa2nye ble de gitar dpn mata nih kte akan slalu godek.nk2 klo gitar sndirik.tp ni bkn gitar aku.oleh sbb takde sesape, maka aku leh bmain ngn suka hti..muahahaha

p/s: mood sdey ag sbenarnye..kna tinggal,letop rosak,hp rosak,mkn sorng..blablabla..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...