Hepy Befday BATCH 20 - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, June 7, 2009

Hepy Befday BATCH 20

Lokasi : KUO

Aku sebenarnye baru tejaga dari tdo. penat meronggeng majlis abg fakoq siang td kot..maklumlah,demam pon lom kebah..tp tu bkn pe yg aku nk cite kt cni.juz intro je..

Pe yg aku nk gtaw, aku nk wish

hEpy bEfDay BatCH 20!!!..
n
i Luv U alL...




Kita akrab time perkampungan..

time jatidiri apatah lagi..

kita diikat time induksi..

segala janji tersemat dihati..



Terlalu banyak program yg telah kte laksanakan..

daripada menjadi pelaksana

sehinggalah menjadi penggerak dan juga pemikir..






bnyak pahit getir yg telahkte harungi

jatuh bgn kte bersama..






ada yg rebah,kte akan pimpin die utk bgn semula..

cuma yg dah tak berdaya kte takkan memaksa..

kte akan lepaskan die..




Dalam UPSM hanya yg cekal dan tabah shj mampu bertahan..

Tepuk dada tnye la iman..

adakah anda mampu???

jgn tnye pd Aiman..

nnti die jwb, "Aiman tak kesah.."





kte sgt seronok dapat bersama











Saban waktu ada je idea gila2 dari batch kte..







Sehinggakan digelar batch yg paling kuat berjalan..








Kte suka merancang last minit...

tp idea last minit itu lah yg berjaya..

dan memberi bnyak nilai..








Sememangnya setiap batch itu ada keunikannye yg tersendiri..










dan inilah keunikan batch kte..

Batch 20..







Tiap kali mkn mesti nk gempak

meja taknak kalah..

tak kira kt usen mahupon mapley





Kami berbangga dapat menjadi sebahagian daripada warga UPSM



Kasih syg yg diberikan UPSM memang tiada dimana2..sukar dicari ganti..



Jasamu memang sukar dibalas..
kami dtg dgn zero..
dan sekarang..lihatlah kami..



Kami tidak menyesal memilih haluan bersama UPSM..
Anak didik UPSM sentiasa dicari2..
kebolehannya memang diiktiraf..




Aku syg Batch 20
Aku syg UPSM
Buat adk beradikku..selamat menempuh dunia baru..
jika berkesempatan, jenguk la aku di sini..di blik UPSM..
Aku masih ade sesi hadapan...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...