Oh Mei~ - SHAWAL MOHAMAD

Thursday, May 5, 2011

Oh Mei~


Ohh..sedar tak sedar akhirnya Mei menjelma juga. terase sekejap je masa berjalan.aku ske ngn mei. dan aku percaye kamu sume pon ske ngn bulan mei.btol tak??haa..kan btol.haha

Banyak mende dlm Mei yg aku ske. meh aku listkan tuk korang ye. 1st, korang perasan tak mei ni bnyak cuti.cuti sekolah,hari buruh,hari guru,hari pape lg la.

Zaman skola dlu aku memang tertunggu tunggu mei sbb de cuti penggal skolah.yela.cuti beb!leh g bendang.main dlm semak.panjat pokok!haha

Skg pon even da besar panjang aku still tunggu mei jgk.sbb nk bercuti.haha bulan mei je mesti nk g sane, nk g cni.family day sane, family day cni.ngn reunion la lg.haish~

Sebenarnya ade sejarah knapa diwujudkan mei ni bnyak cuti.tapi tak mo lah aku gtaw kt cni.nnt aku kena tangkap lak.haha

Then, aku ske Mei sbb bulan ni bulan besday mama, abang n aku.haha 3 skali gus.rini besday mama aku.HEPY BESDAY MUM!besday aku ngn abang lak sama tarikh.hebat tak?!

Err..rasenya tu je la kot.lupe lak nk gtaw.next week aku akan ke SABAH!hehe ade nk kem pape??doakan aku selamat ye..^_^




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...