Ohh Sila Jgn Majuk Ye~ - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, April 27, 2011

Ohh Sila Jgn Majuk Ye~


Alkisah citenya weekend lepas aku kuor jejalan. pegi hiking la sket kt bukit tabur.nk cite sal hiking ni susah sket.pnjang cite. n n3 ni bkn nk story sal tu.haha

Ni yg aku nk storykan.balik je dari hiking tu terus la terjah laptop kesayangan aku.ooh windu tol. aku pon pe lagi.terus tekan button on. tunggu punye tunggu, aiyak! laptop aku wt hal.

Aku godek2 lagi.sah! laptop aku majuk nih.die xmo on.asek nk reboot n masuk setup page.haiya. jgn la wt aku cmni.taw la aku tinggal ko sorg2 td.

Aku pon biar je la laptop aku sejuk dlu.mne taw die tgh panas.hangin kt aku.aku pon p tdo dlu.penat seh kuor hiking.blk tu minyak moto lak abes.kena tunda.haiya

So malam nye aku try on lagi lappy kesayangan nih.oh!masih mcm bese.nak xnk aku on je la gune save mode.mne taw pasni ok.*pujuk kena pelan2..

Alkisahnye sok pagi laptopku ok dgn sendiri.oh plz..pasni sile jgn merajuk lagi ek.susah aku nk wt keje.aku taw ko jeles ngn moto tu.takpe.aku akan bahagikan kasih syg yg adil pasni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...