New Year New Life..=) - SHAWAL MOHAMAD

Monday, January 7, 2013

New Year New Life..=)

Assalamualaikum...

Hye sume.ape khabar. Rasanya blom terlambat la ye aku nk wish Happy New Year dan selamat menjalani tahun baru dgn azam yg baru. Semoga tahun ni bakal membawa seribu kejayaan kpd kita semua insya Allah.


So, tahun baru means ade menda baru la kan?haha ni la yg aku nk cite. Ok i'm married! Alhamdulillah sume berjalan lancar. Doakan kami ye kawan2 sume. Majlis kami berlangsung pd 1 Dec '12 kt Dewan Tongkang, Batu Pahat & belah laki pula pd 8 Dec '12 kt Kg Padang Tengir, Manir Kuala Trg. Nak tau pasal majlis?haha briefly bleh la kot.ngee


Ok la.meh cni nk story sket. Alkisahnya after kje 28hb 11 tu aku pon rushed la blk ganu.blk ngn bas beb.smpai umah ptg tu sempat ag g gunting rmbut jap.haha Soknya berehat jap mne bleh rehat..kemas umah ade la..haha then terus berdiskus pasal mjlis. Kami gerak ke johor jumaat ptg & alhamdulillah dlm kul 1am smpai kt batu pahat.


Lega?haha da smpai sane blom tentu lega beb! berdebar sakan pagi tu. Than my lovely mama makeupkan i smpai putih melepak gtu..haha


Dipendekkan cite, blom kul 9 lg aku da smpai umah bakal mentua aku tu. *time tu blom official mentua lg Awal kan?tok kadi pon lom smpai beb! haha


Then after interview, isi borg sket2 maka tepat 9.51am terpateri la aku sbg suami Noor Azuween binti Hj Azman@Arpah dgn skali lafaz. Aku tau la sunnah nabi Adam 2kali lafaz, tp xkn la aku nk diam kot time tok kadi henjut tgn ko tu?!haha


Majlis kitorg agk meriah jgk la. Dgn pelamin yg superb cantik, org yg rmai dtg, memang sgt2 seronok time tu. Thanks to all yg menjayakan majlis kami. I love u all! Jap aku godek2 gamba ade ke tak k.klo ade aku selit la kt bawah.ngee



I Love U so much Noor Azuween..Thanks sbb sudi menjadi teman sehidup semati saya..=)

Ok la korg,nnt aku update lg k..peace! (^^)V














debor..debor..ngeh3

Ini la wife sy..ngee


I love u so much mama..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...