Alhamdulillah... - SHAWAL MOHAMAD

Saturday, April 25, 2015

Alhamdulillah...


Alhamdulillah...

Syukur kerana Allah masih ingat kt aku. syukur kerana Allah masih sayang kt aku. terima kasih Allah kerana hantarkan aku isteri yg cukup baik, cukup sempurna utk aku. tak jemu-jemu setia membantu dan membimbing aku. 

walaupun kadang-kadang emo tak bertempat. walaupun kadang-kadang happy teruja mengalahkan kanak-kanak. tapi itu lah pelengkap antara kita. emo aku masih ada. tapi aku simpan. moga-moga terus terhapus. kerana emo tak boleh di lawan dgn emo. biar lah aku kalah. memang aku tau aku patut mengalah. =)

Sape ckp isteri tak boleh mendidik suami? sape ckp isteri tak de peranan? kerana isteri la sesorg tu boleh berjaya. kerana isteri jgk la sesorg tu boleh hancur. jgn pandang rendah ye.

Terima kasih wifey...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...