Rasa itu... - SHAWAL MOHAMAD

Monday, April 20, 2015

Rasa itu...

ermmmmm...korang pernah tak rasa. rasa yg sangat tak senang. rasa yg diri ni tersisih. tersisih dari kasih sayang Allah. tersisih dari kasih sayang semua orang. wujudnya ko pon mungkin takde sape yg peduli.

kadang aku rasa, sangat tak berguna. dari kecik sampai besar sume menda yg aku nak sume tak dapat. aku nak bg parent aku senang, still tak dapat. aku nk bg wife aku happy, bawak pegi sana sini, banje apa saje yg dia nak, still bagi aku blom dapat.

aku harap sangat Allah keluarkan singa dari dalam badan aku ni. supaya aku dapat bangkit cepat. demi setiap apa yg aku hajatkan. demi setiap apa yg aku usahakan. 

Ya Allah, hanya Engkau yg Maha Mengetahui setiap segala rahsia. Jadikan aku kaya dan berjaya. Jadikan aku anak yg soleh dan dapat membantu kedua ibu bapaku. Jadikan aku suami yg memahami dan penyayang. mampu membimbing keluargaku ke jalan Mu.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...