The Calling - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, June 28, 2009

The Calling

Kring..kriiinngg..krriiiingg...enset bebunyi.haaa tu la bunyi enset aku.maklum la enset murah je kan.nk wt cmne.

Banyak sbb klo enset bebunyi nih.boleh jd pencurik masuk umah, mak cik cleaner ajak dating, balai bomba roboh, reban ayam terbakar, aweks call ajk nengok wayang n boleh jd gak isteri nk bersalin (tp aku mne de isteri lg..hahaha) bnyak sbbnye..

MySpace

Kadang2 kte tertunggu setiap call tu.yela..mne taw nga tunggu berita penting ke atau nga tunggu pakwe dtg jemput g dating ke..kan???btol tak??jgn nk menipu la..

Kadang2 gk kte cuba mengelak klo de calling yg masuk.klo bleh nk sorok bawah bantal (klo nga tdo la..) sbb pe ek ni berlaku???haaa..klo along yg call.da tentu kte nk elak kan???tu la sape suh berhutang!!! kdg2 bos call dan anda nga melepak kt kfe.mesti tak nak angkat kan??

MySpace

Tak kesah dari mne n sape yg call anda, anda tentu de alasan tuk angkat @ tak nak angkat panggilan tersebut. jgn takot.dlm tpon je pon.angkat je la.bukan die nampak muka korang even korang nga dlm toilet melabur..hahaha

Niway, aku selalu dpt panggilan tpon. dari ofis tu tak yah cite la.selagi leh elak,aku akan elak. ni panggilan seram...hohoho

Nk taw???haaa..panggilan tu slalunye akan dtg dari mama aku. tak pon Mazlan a.k.a adik aku yg nga kje kt kelang. leh dikatakan every week.seram tak???hahaha

Seram gk nk angkat sebenarnye.sbb nnti mesti die tnye ble nk blk umah..ble cuti.da lama gle tak blk.cian kt mama, ayu, aman n papa..n penghuni baru k-rol a.k.a my only big brother (b4 ni die tinggal kt rawang skg da blk ganu terus!!..)

MySpace

serba salah aku dibuatnye..takpe lah.sabar la sume ek.nnti wan blk la umah..



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...