Sedih~ - SHAWAL MOHAMAD

Saturday, June 27, 2009

Sedih~

Lokasi: Bilik UPSM
Jam: 0810

Aku skg nga mengadap pc Q yg sedia ada terwakaf kt blik up ni.nga terpikir2 nk wt bpe pasni.aku da hilang arah tujuan..

Skg da stat Minggu Mesra Mahasiswa (MMP) n hari ni merupakan hari 1st tuk mnyambut adik2 baru sesi 2009/2010.sepanjang MMP ni sume org luar tak dibenarkan berada dlm UKM kecuali PC n org yg ade pas shj.so, of course la UKM skg agk kosong n aku kesepian sesorang..busan dowh.huk3

Plan aku sebenarnye nk blk umah weekend nih tp tak jd disebabkan sorang sv tempat kje aku ni yg cam celaka sket call aku semalam suh g gk kje senin nih. huh semalam aku da ponteng sebenarnye..lantak la.ade aku kesah???

Sume ni sbb bos bengong aku tu la, Tan.sape suh die duk gatal nk g Sony Thai. nk pisent pojek yg lom siap.kononnye sume da complete.pojek tu sbenarnye pojek aku ngn sv aku,khairul.tp da ke parit sume.

Nk taw bakpe???haaa..sbb department aku skg ngh mengalami virus sume org nk benti kje termasuk la sv aku tu.da la tak turunkan sume ilmu,men belah gtu je.pastu sume bende jatuh atas dahi aku.mengong btol.jd kambing hitam lak.da la memang hitam da nih.tp still ensem gk.hahaha

Ok lah, kte bebalik pd main topik knape entri ni tercetus pd pagi yg indah n cejuk disebabkan ekon nih. aku sebenarnye nk ckp yg aku Home Sick!!!nk blk umah sebenarnye..last aku blk bulan 3!!! skg da nk masuk bulan 7..sedih..sedih..

Tiap2 minggu mama aku call tnye cuti ble..nk blk ble..da tak ingt umah ke..bla..bla..bla..hmmm..nk wt cmne mama..anak mu memang bz..bakal PM la kan..hohoho

Next weekend memang aku blk.tgk la.ponteng kje itu da tentu.sape nk jge attendant aku???sv???argh..aku mne de sv..aku la sv..hahahaha



2 comments:

  1. weh keje weh senin ni.ko tak datang jumaat ni pun da kecoh, kalau tak datang isnin, agak2 nye...mim alip mim pa waw sin...ni untuk kebaikan ko yang nak keje ke ujung bln 8 ni

    ReplyDelete
  2. hahahaha..baik bos..aku dtg bg penyepak kt tan ben tong..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...