TAN 3272 - SHAWAL MOHAMAD

Saturday, July 18, 2009

TAN 3272

Sejak dua menjak nie

moto aku tak bape sehat sgt

jadi

Semalam

balik je keje, terus terjah kedai
pomen

sampai terkejut pomen tu

siap melatah ag..

selepas die cek
tenggiling aku tu,

ternyatalah da tahap kritikal

seb bek aku cepat

klo tak....tak taw lah

setelah di
operatekan, tukar mentol lampu tukar breakpack tegang rantai

akhirnya tenggiling aku kembali cergas

tapi tu pon tak lama
sebab..

dokter pomen menasihatkan aku menukar
tayar depan belakang, minyak hitam n spoket

hoho..demi kamu
TAN..pape pon aku tak kesah..

p/s:ble nk basuh moto nih???

-->

2 comments:

  1. salam
    nape la semua moto nak kene nama tenggiling??
    tak faham...
    berila nama tenuk ke?tapir ke?badak air ke...
    asyik2 tenggiling
    ha3

    ReplyDelete
  2. btol gak tu..
    tp disebabkan org da selalu gne tenggiling,so kekalkan je la.
    kang klo panggil tenuk ke org tak taw lak..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...