Terkenangkan~ - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, July 1, 2009

Terkenangkan~

Mode : Kepenatan

Hari ni berat je kaki melangkah tuk ke tempat kje. Risau, takut, malas sume ade. Hari ni merupakan hari 1st aku bkerja tanpa 2 teman trainee aku. kenapa??? ni disebabkan dorg telah abes kontrek ngn Sony a.k.a da abes training.

Hari ni jugak ada visitor dari Thailand dtg tuk melihat pojek Taxi System. Lagi la huru-hara dgn preparation n mendalah2 len ag. sume nk nampak perfect!!sampaikan aku jd pelakon paling populor jap kt line.jd operator jap.hahaha (sgt penat..hohoho)

Hari ni jugak de kaizen yg 1st time aku tak join. tgk dari jauh je. tp nampak mcm ke parit je.kena soal ngn juri langsung tak leh jawab. maklum la sume org baru. otai2 lama da benti. sedih aku tengok.gerenti kalah ni.

Dan hari ni jugak de trainee baru masuk. 4 org sume. 2 laki 2 pompuan. tapi tak sempat nk kenal2. bz kt line jah.

Trainee baru ni masuk tuk menggantikan 4org member aku ni yg da expired n tamat kontrek. 2 org last semalam. si labu Saha dan Fikri si org tua. lg 2 org mmber aku last jumaat nih. lusa la tu jawabye. Sapik sigaraga n Nuril TTM.

saha ngan posing menggoda..


spekki Fikri


Sapik jiwa lalat


Nuril..


disaat QI dahulu kala..hoho

Sedih2..da takde member tuk aku ajk menulor..apa la naseb aku pasni.still got 2 month to go.huk3


2 comments:

  1. asik citer sal keje jeh..bile nk citer sal nak blanje alan plak!!da lame xblanje aku ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...