Aduhai Masa - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, November 1, 2009

Aduhai Masa

Ngah syok2 menggodek2 laptop nih, tetibe terpandang kalender kt penjuru atas kanan laptop aku nih.tgk penye tgk,lah. hari ni da 1 November 2009!!!.

Maknanya ape tu???haaa..maknanye bumi ni berpusing sgt cepat.sampai tak pasan korang sume da makin tua berjanggut.da buleh beranak pinak.

Sebut sal beranak pinak nih, rini aku de g satu kenduri.member aku beb. member UPSM batch aku iaitu batch 20 yang disayangi.namanye ziela yaman. Tahniah ziela n Zul . Alhamdulillah da selamat seminggu die menjadi isteri zul yg sah. jeles lak. baru je grad da terus kawen.rezeki die.haaa..kte tunggu family day UPSM nanti samada ziela da berisi ke belom..ngeh3

Pape pon tahniah la ziela ek.moga bahagia hingga akhir hayat.amin.aku???turn aku lambat lg la kot.klo de rezeki nnti aku inform ek.takleh langgah bendul.kena tunggu yg atas2 dlu.ngeh3

Erm, masa makin berlalu, umur makin bertambah.tapi renung2kan apakah amalan kte juga makin bertambah seiring dengan usia kte???renung2kan selamat beramal..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...