Pengumuman Penting - SHAWAL MOHAMAD

Tuesday, November 3, 2009

Pengumuman Penting

Di sini patik nk umumkan something yg sgt penting

penting utk aku dan juga pegetahuan korg sume

Setelah diperkenan oleh dekan2

dan pak imam2 di surau ptsl

maka aku istiharkan

bahawa...

aku belom start exam final lagi

so

tak yah la selalu tanye ble exam habis???tinggal bpe paper ag???ble aku jawab blom stat, mula la tnye npe..g la tnye sama dekan aku nu.dorg sume yg reka sistem baru.haish

Ok la, aku rewind balik la ek. dak FKAB tahun 4 LI pada bln 4-8 yg lalu. then sem satu sesi 09/10 dorg (termasuk aku la) stat bln 9. so no wonder la final lambat. pancit den nk kejor silibus bior sama ngn korg taw..

3 comments:

  1. wakkkakaakaa...ak pon nak wat announcement gini jgk ar

    ReplyDelete
  2. sila2..jgn malu jgn segan..hahaha

    ReplyDelete
  3. Dear Author dakkampung.blogspot.com !
    The question is interesting, I too will take part in discussion. Together we can come to a right answer. I am assured.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...