Aku Seorang Jurutera - SHAWAL MOHAMAD

Thursday, November 5, 2009

Aku Seorang Jurutera

Salam

Adakah anda sehat mlm ni??sedih??ohh..jgn begitu..aku sehat sekali mlm ni.Klo anda sedih, lapor, kucing mati or wut ever la, cpat2 g mntak tlg ngn maple fariz maju nu..kenape???sbb nan die best..hahaha

Erm, masuk minggu ni da minggu ke bpe ek dlm klendar dak fakulti len. tp pe yg aku taw kalender dak kejut tahun 4, minggu ni adalah minggu ke 9. kitorang ade 5 minggu ag tuk stadi n then baru final..hoho lama ag tu..idup dak final year..yeeaah!!!

Mesti ade dikalangan korang yg da abes final kan???haaa..wt pe ag tu.g la blk umah nu.menyemak kt ukm lak.ngeh3 jgn marah.kepada mereka sume(yg da abes final exm je..hek3) selamat berpacking la yer..


baju korang ade bnyak cmni tak???heh

Aku nk cite ape sebenarnye nih???haish..ok da ingat.heh

Aku sangat ske jadi engineer!!!

Tiap2 minggu de presentation, presentation n presentation..khamis minggu lepas de present tuk subjek EM, sabtu lepas present LI, tadi present FYP, next week de ag present tuk data comm. n baru je bukak spin tgk de ag assignment baru yg nk disetelkan dan dipresentkan..haiyoo klo tak present tak leh ke..(bebuih mulut mabuk present)

Kena slalu googling la..stadi..stadi..stadi..dlm jamban pon stadi..=D



Naruto pon pandai stadi taw..ngeh3

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...