Ceritaria Raya Edisi Daging - SHAWAL MOHAMAD

Wednesday, November 24, 2010

Ceritaria Raya Edisi Daging

Salam...
Belum berkesempatan tuk mengupdate blog ni. Dah sedikit bersawang. So, sebelum sawang mula melebarkan sayapnya, meh la aku cerita sket pasal raya yg kita sama2 raikan minggu lepas. Ya..Raya AidilAdha. Belum terlambat lagikan nk berkongsi??heh
Aku balik agak lewat ok. 16hb pagi kul 9.00am baru bertolak dari kajang! Then ade la sket kes yg berlaku. Leh masuk zon bengang kt hot.fm!haha Kitorang yg dari kjg ni naik bas lain dulu sbb bas yg spatutnya ade kerosakan.
Kena la tunggu kt bukit jalil. Bertolak dari kjg kul 9.30am. Dah kt bukit jalil tu kena lak tunggu bas dtg amek. Dah mcm kena jual. Mau taw bas dtg kul bape?? Kul 2pm!! Amek kau!! Sampai umah kul 11pm. Penat den. Tak sempat nk merewang.
Ok abes cite nk blk. Skg edisi raya betul2. After solat raya, seperti bese lah acara menumbang lembu. Tahun ni 4 ekor skali tumbang kt sebelah umah aku tu. Lembu tak agk2 garang seh. Siap panjat pokok kelapa bagai.hahaha Aku dgn machonya berjaya menewaskan 3 ekor. Tolong pegang je la. haha
Err..ape lg nk story ye?? haa..even blk umah kjp je, tp aku taw ape hobi baru dak2 kg aku tu. Cari tokek ngn main poker kt fb! haha macam siot.
N satu perkara ag, time raya juga terjumpa blk bdk kg. Terpisah sejak bayi. *tipu ok Tapi bkn die yg bagi daging kt aku. Adik die. Tp ok la. Cun jgk! haha nasib bek adik kamu ayong.

2 comments:

  1. ohhhoi. bru nk suhh hupdateee. ngadu kangg ngadu kangg ngaduuu kangggg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...