UKM | Negro Kaki Pow Student - SHAWAL MOHAMAD

Tuesday, November 2, 2010

UKM | Negro Kaki Pow Student



Assalamualaikum...



Perkongsian kisah benar yg ingin aku kongsi hari ni. N3 ni tercetus setelah aku berborak dgn sorang member aku ni kt kedai mkn mlm td sambil sonok nonton cite kt skrin besar. Ok tu selingan je.

Berbalik pada tajuk n3, kisah ni rupanya dah banyak kali berlaku di UKM! Bila dah banyak kali berlaku haruslah sudah ramai yg jadi mangsa geng Negro nih.

Modus operandi mamat negro ni mudah saje. Aku kongsikan supaya korang sentiasa berjaga2.

- Dia akan meraih simpati dengan mengatakan ade emergency case n die kena blk ke negara die.
- Die akan bertanyakan cara untuk ke KLIA
- Die akan minta kite banyarkan tambang teksi sbb die xde duit

Hati2 jika korang da bagi duit kt mamat ni sbb die akan mintak lg kononnya untuk visa n pape bagai tah lg. Ni BENAR! Hati2 lah kamu semua. Die memang pndai berlakon. Ayat pon sadis2 je.

Aku cite ni pon berdasarkan apa yg aku alami. Time tu aku baru kuor dari surau PTSL, then terus mamat ni datang n buat2 kenal. Die akan gunakan alasan sesama muslim tuk buatkan kte mudah menolong die! siot je. Nasib baik aku tak bg. Sbb aku memang tgh pokai time tu. haha

So, pesanan aku buat sume warga UKM, jgn mudah terpedaya dgn sesapa yg anda tak kenal tapi tiba2 mintak duit ngn anda. Memang siot mamat nih. Dah la foreigner, dtg cni nk belaja buat la cara nk blaja. Ni nk tipu2 org lak.haish~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...