Awesome Trip @ Datuk With Php Geng!~ - SHAWAL MOHAMAD

Monday, April 18, 2011

Awesome Trip @ Datuk With Php Geng!~

Salam..

Kali ni aku bawakan kt korang cite dari gunung datuk. Team yg terlibat: Astrum Php Team. Kitorang sume 21 org + 4 org guider yg aku import dari team aku sendirik. Thanks to napi, alan, eja, and syiera coz sudi tlg aku ye.

Ni 2nd time aku naik Datuk. Tingginya takde la tinggi sangat dlm 870 meter n lebih kurang tinggi bukit2 je la. Trek die just straightforward je since trail da ade. folo je la. Tapi bnyk mendaki dari mendatar.

Klo korang nk ke Datuk, senang je. Amek highway plus exit kt senawang or pedas/linggi. Then follow signboard ke rembau. Korg akan nmpak sign board ke Gunung Datuk.


Kitorang gerak jumaat ptg. Malam tu kitorang wt bbq doe! bese la bebudak nk enjoy. haha Malam tu ujan lebat. seb bek benti gk. kitorang tdo khemah je sbb dewan full. Kebetulan ade skolah buat aktiviti jgk kt ctu.





Soknye after bekfes, warm up sket2 dari mr.napi, kitorang mula start naik. Trek da jd cam highway since at dat time ade 200 org naik skali jgk.tp dorg gerak awal sket la dari kitorang. Trek agk bahaya, licin n menguji otot2 kaki coz ujan jgk time trekking.


Kitorang stat naik kul 9am n sampai kt atas lebih kurang 11am. kt atas ujan lebat doe! menggigil aku.seb bek la lemak ni masih tebal. haha agak sesak jgk kt atas time tu. kitorang stay sampai sume group turun. so smalam group kami adalah group yg paling last turun.trek?? oh ****!


trek yg agak jahanam

Tu je la story aku weekend nih. bnyk jgk trip yg aku tak sempat nk story tp tak pe lah. Thanks pade sume yg terlibat menjayakan trip kali ni.sonok gile doe! korang sangat best!





















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...