Belum Masanya~ - SHAWAL MOHAMAD

Saturday, April 23, 2011

Belum Masanya~


Kte mesti selalu dengar pasal cinta monyet kan?bercinta dizaman skola. n kdg2 jadi impian sume bdk skola tuk ade pasangan masing2. Zaman skola memang best.walaupun tensen ngn kelas, tapi still tak bnyak kena pikir.tak perlu berpikir mcm org dewasa berpikir.

Ibu2, abg2, sedara mara selalu pesan, blaja rajen2 dlu.jgn duk sibuk nk bercinta.jgn nk duk menggatal.da ade kje,ade duit baru la cari pasangan.

Dlu aku tak heran sangat mendalah nih.malas nk ambil kesah.ade awek da kira ckup best.pemikiran pra-matang kan?

Tapi skg? Ohh..aku da jd takut. takut tuk berkongsi hati dgn org lain. takut tuk memberi cinta.takut tuk menerima cinta. aku masih belum bersedia. bia lah aku bersendiri dlu.

Zaman skg bkn mcm zaman dlu.ibu2 bapak2 sume kawen muda. duit blanja pon tak seberapa. zaman skg?ohh hantaran saje da mkn 2,3 tahun duit simpanan.

Aku bknla anak hartawan.kje pon tiada.apatah lagi duit simpanan.biarlah ekonomi stabil dlu.jika ade jodoh,tak kan kemane.jgn la mengharap ape2 dari aku yg miskin ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...