Perihal Mahasiswa - SHAWAL MOHAMAD

Monday, July 26, 2010

Perihal Mahasiswa



Salam 1 Mahasiswa...

Sudah 4 tahun aku di UKM. Satu tempoh yg boleh dikatakan agak lama la jugak. Macam2 yg dapat aku lihat sepanjang aku berada di sini.

Malam ni korang bertuah sebab aku nk kongsikan apa yg aku tahu pasal budak2 ukm nih. Kalau korang ni masih student skolah menengah, korang compare la ngan hidup korang sekarang ek.

Jom kita terjah apa yg selalunya berlaku di kalangan mahasiswa....

Rugby Jalanan
Apa yg dimaksudkan dengan rugby jalanan?? Ok. Pernah lihat org beratur nk naik bas?? tak pernah?? Ok. Pernah tgk org tunggu bas?? Pernah?? Bagus. Kebiasaannya apabila bas sampai di bustop, maka bermulalah perlawanan rugby. Dan jgn terkejut kerana pemenangnya adalah golongan hawa kerana mereka lagi hebat 'body touch' berbanding lelaki. Tak percaya?? Tak pe.

ada rupa camni tak dorang agaknya??


Keluar Malam
Ini mungkin perkara normal bagi kita semua. Kebanyakan bdk ukm memang suka keluor malam terutama lepak kt maple. Ntah apa yg best kt maple ek?? Pernah keluar?? Tak pernah?? Bagus.

cantik tak gambor nih??haha motip sangat


Berak Tak Flush!
Ni memang aku tak suka! Pengotol betul la mamat nih. Kalau time takde air boleh diterima jugak.*boleh diterima ke?? Ni time air banyak melimpah pun tak reti nk flush..eeeeeeeee! Kalau aku taw sape punya keje tu memang aku sumbat kepala die dlm mangkuk jamban. Perangai mengalahkan kanak2. Padahal da duduk kt ipt tu.

ntah2 ni keje kucing kot..


Panjat Blok Pompuan
Haaa..jangan ingat takde kes ni taw. Golongan terpelajar pun tak leh pikir guna otak. Pernah ada kes budak panjat blok pompuan kemudian lari terjun ikut tingkat. Nasib baik tak mati kau. Terjun dari tingkat 6 tu..fuhh..berpeluh!

haa..kalau panjat menatang ni ade jgk fedahnya..


Tilam Berlubang
Ni kes special. Aku pun tak berani nk jawab kenapa. Sebab tilam berlubang ni dijumpai bkn shj kt blok lelaki, tapi lebih banyak di blok pompuan. Korang pikir la sendirik ek.*kes mengigau gigit tilam kot..hek3

begini ke korang tdo weh??


Jakun Tak Bertempat
Kenapa jakun?? Sebab tak tahu la. Nak tanya segan..haha Kepada anda yg rasa masih belum explore habis 1 ukm ni, silalah berbuat demikian yer. Jangan nanti memalukan diri sendiri. Khas kepada mereka yg fakulti jauh dan ulat buku. Atau dengan kata lain hanya taw duk bilik je.

ampun..saya mahu keluar mengenal dunia nih..


Ok lah. Aku rasa cukup la perkongsian sebanyak tu. Da banyak da kan?? Kalau tak cukup meh menuntut personel. Masih banyak misteri yg belum terungkap di ukm nih..hahaha

Sekian dulu, Babai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...