Bermulanya Ogos - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, August 1, 2010

Bermulanya Ogos



Salam Semua...

Bagaimana permulaan Ogos anda semua yer?? Ada yg jatuh longkang tak?? Dapat awek baru?? Harap sume ok la yer. Maybe ada yg kuor jenjalan terutama bdk2 UKM yg sememangnya suka jalan2 tu. Udah2 la merendet..haha Maklum la. Hujung minggu ni kan.

Ok lah. Aku nk cite Ogos aku ni. Mau taw tak?? Kalau tak mo pon aku nk gtaw gk. Peduli ape. haha Sape suh datang kt blog aku. Btol tak?? muahaha~

Hari ni aku dapat panggilan dari sorang cik kak ni. Ingatkan prospek ke ape ke. Rupanya nk offer part time kt aku. Kt ngan area UKM lak tu. Kira ok la kan dari melanguk kt bilik tak taw nk buat ape.

So hari ni bermula la kerja baru part time aku. Part time dalam part time sambil menghabiskan semester terakhir kt ukm. Giler tak??haha tu la lumrah hidup. Nak berjaya kena la berusaha. Betul tak??

Part time takde la susah sangat. Juz jaga cc je. Sbb akak ni memang nk cari org IT. Kebetulan lak nk dijadikan cite, petang td ada mamat ni nk print keje dia. Format AI. Gelabah jugak la akak ni sebab dia tak taw pc die ada install ke tak. Aku pon menunjukkan la sket ilmu yg tak seberapa..heheh *mati kalu bos baca nih

Busan. Tu je mood aku sekarang. Mesti lalan yg jge cc selama ni busan kan?? sampai sempat aku men-update-kan blog aku nih.*bos takde buleh la..haha

Ok lah. Sampai kita berjumpa lagi lain kali yer..^__^

pilihla jalan anda dari sekarang..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...