Ku Tak Sabar - SHAWAL MOHAMAD

Sunday, October 10, 2010

Ku Tak Sabar

10.10.10
Nampaknya tahun semakin menghampiri ke penghujungnya. Tak lama lagi tahun 2011 pula akan tiba. Ohh tak sabar plk aku nk menghadapinya.
Sem ni sem last aku kt UKM. Bermakna by end of dis year aku akan bebas. Bukan bebas dari penjara ye. Tapi bebas dari bergelar student. Ohh tak sabar..
Banyak perancangan dlm kepala aku ni. Minta2 segala yg aku rancang dipermudahkanNya. Iye la. Kita hanya mampu merancang tapi segalanya ditentukanNya. InsyaAllah.
MISI 2011
Cari keje
Kompol dwet bnyak2
Beli aset2 yg patut
*2011 takleh kawen ag..hek3
Mesti ramai yg tak melepaskan peluang mencipta sejarah mereka pd hari ni kan?? iye la hari ni kan tarikh cantik. 10.10.10. tapi klo ditulis 10.10.2010 tak bape nk cantik la kan..haha
Kepada mereka2 yg menikmati hari ni, selamat bergembira la ye. Dan semoga sejarah yg dicipta terus kekal dlm memori anda hingga akhir hayat. Berbahagia la ye..^_^
Berbalik pd tajuk n3 kali ni, memang aku betul2 tak sabar. Aku nk cari kje. Hope senang la cari kje nnti. Cite sal tarikh, memang aku ade tarikh. 20.12.2012. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...