Misi Bermula - SHAWAL MOHAMAD

Tuesday, October 5, 2010

Misi Bermula

Misi ape tu agaknya ye??haha bkn misi pengebom berani mati.bukan juga misi yg jge org sakit. Nak taw??teruskan membaca celoteh aku nih.

Setelah sekian lamanya tak bekesempatan turun padang, hari ni tuk pertama kalinya dalam sem ni aku ke stadium. Tahniah buat diri aku. Buat ape?? Dah pegi stadium tu tuk jogging la. Takkan masak kot..haish~

B4 ni memang bergelora nk jog, tapi bnyak tul dugaan dan halangan. Awal sem, kasut xde. Hilang. Then stat bulan pose. Tambah lak ngan keje part time jge cc sampai ke mlm. So bile la aku ni nk bepeluh.

Agak2 sempat tak akhir taon nih aku dapatkan blk body zaman 1st yr aku dlu??sempat??cayalahh!!haha Korang mau tgk gmbar aku dlu??ok2..tgk bawah yer..^__^

Tadaaaaa...




Ensem kan. haha takpe2. Misi baru je bermula. Dan ini serius! sesape nk join juz reger me k.

p/s: kamu sume pasti akan mengalami situasi yg sama ketika blaja nnti..=D

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...