Singgah Sebentar.. - SHAWAL MOHAMAD

Monday, October 4, 2010

Singgah Sebentar..

Jom singgah...

Bukan singgah sahur yer. tp singgah ke blog usang aku ni. tak kesah la nk singgah ke,jengah ke,jenguk ke, asalkan korang bahagia.

Rasa da macam agak lama tak meng-update-kan blog aku ni. Nak dikatakan bz takde la sangat. Bese la nk menulis kna ade ilham kan??haha

Mood menulis aku seiring dgn blog aku ni. Klo blog bermasalah,kompem aku malas nk update. So diharap dgn template baru ni, aku boleh terus menyambung kje2 blogging..ceeewah!cam dapat gaji lak.

Kepada incik template,jgn wat hal lagik! da banyak kali aku tukor template. haish~

Ok lah yer. debu habuk segala bapak kuman sume aku da sapu dan kini blog aku kembali bersih. Pasni boleh memulakan misi baru..yeahh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...